Tisdag!

Får man pusta ut nu? Har ingen kraft kvar alls.. slutade kl 8 idag vilket ju är väldigt skönt! Sov en stund när jag kom hem o va helt död när jag vakna.. gick ut med bamse och blev lite piggare. Börja röja undan en massa skit o storstäda.. det har sina nackdelar att ha en sambo som är lika slarvig som en själv. Skillnaden är väl att jag får nog av svinstian tillslut och tar tag i saken... 
Upptäckte efter städningen att vi hade helt slut på toapapper.. varför tänkte vi inte på det när vi handlade igår? Tog med mig bamsen till coop å handlade lite. Dom hade billiga granatäpplen ♡ så handlade på mig några sånna. 
Hem å hänga upp tvätt å in med en ny maskin. Tog med mig bamse ut igen på en promenad. Ganska skönt å gå på kvällen faktiskt. Blev påsprungna av en lös liten hund som skrämde livet ur mig. Men bamse blev ju glad iaf. 
Mötte en kille och en hund utanför lägenheten,  han måste blivit livrädd för bamse för han fick då väldigt bråttom bort från oss. Å sen började han springa.. mjoo bamse är farlig han ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback