onsdag

Så himla trött idag. Drömde att jag försovit mig å var sjuk, när jag ringde å berätta det blev jag tvungen att jobba, för att det var ingen annan som kunde.. kul att vakna efter det. 
Ibland drömmer man så verkligt att det känns som att man är vaken. 
Men de är bara å kämpa på å ignorera tröttheten. Man piggnar ju till ganska snabbt.
Veckorna går så himla snabbt nu, redan torsdag imorgon. Synd att torsdagar ska vara så himla dryga dagar bara. Mycket jobb som tar tid. Hinner även hem mellan två ställen och man blir så himla trött då. Bättre att ha allt klart på en gång. 
Får se vad som händer idag är så himla trött. Men ska väl pallra mig ut med bamsen snart.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback