måndag igen.

Inatt har jag åkt båt och badat, klättrat upp för stegar å gud vet allt. Vaknat miljoner gånger på morgonen o Tom har av någon anledning legat jättenära mig, mysigt iofs men jag vill gärna kunna röra mig tilläggas ska också att han höll i min arm.. Bamse vaknade när jag gick upp såklart och började gnälla å trycka sig mot gallret så de lät.. kul morgon. De roliga skulle fortsätta på jobbet såklart. Ser alltid förjävligt ut efter helgen, men de har väl sina förklaringar.. 

Hem till bamsen som fyller ett år idag, han ska få tårta så fort tom kommer hem :-) trött som jag vet inte vad.. blir så himla arg på mig själv för att jag är så trött, somnar å sover bort halva dagen. Inte alla dagar de händer så när de väl händer så är det väl behövligt kanske. Men förstår inte varför jag ska bli så himla trött. Inte direkt så att jag blir jättepigg på kvällen sen utan somnar vid typ halv tio som alltid... 
Nu blir det en dusch får se om jag vaknar till då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback