måndag igen

De är ju sjukt hur jäkla seg man får vara. Orkar verkligen ingenting. O vädret vill jag inte ens prata om.. grått grått grått och regn. Snön vart är du? 
Tänker på en massa saker jag ska göra men dom blir aldrig gjorda. Pyssla med julklappar inför julen, städa å plocka undan saker å få lite ordning på grejerna här. Så trött på allt skit som inte passar in någonstans å som får ligga där de (inte) passar.  Skyller på att vi har för mycket grejer o för lite plats. 
Men nu till julen tänkte jag faktiskt ta en ordentlig utrensning o kanske försöka sälja det vi inte använder eller lämna på loppis. Varför ska man ha en massa saker för att dom kan vara bra att ha? Bra att ha när då? Troligtvis aldrig. 
Ska inte bli som mormor min! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback