klagar

känns som om jag bara klagar hela tiden och allt är bara negativt. men det är så det är nu. allr bara går emot.. dinus ska till veterinären imorgon för hon är jättedålig i magen stackarn, snälla nån låt det bara vara nått hon ätit. vet inte vad jag skulle göra om det är något allvarligt. min fina dinus ♡

jag är så himla trött på jobbet, på att det inte finns grejer, inte finns personal och att alla är griniga o bara klagar. trött som ett jäkla as av att gå upp så tidigt o helt seg å trött i hela kroppen när man kommer hem. orkar snart inte längre.

saknar atlas så himla mycket också, finns inget av värde å göra här hemma. de är bara städning, tvättning, matlagning, diskning å bläää!

usch vilken gnällspik jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback