boooring

tom tar upp hela sängen o snarkar. jag ligger o trycker ihop mig på kanten, trött idag pojkvännen min.
ny jobbdag idag och ingenting funkar som det ska. men jag är då inte förvånad, de hör ju liksom till nuförtiden. så himla tråkigt att det är så. är det meningen att man ska ha ett jobb man inte trivs med resten av sitt liv bara för att det inte finns något annat? vore ju drömmen att få jobba med något som man tycker om och där saker funkar. mycke gnäll nu, men de blir bara negativa tankar på kvällen av någon anledning. får tänka på ullared och att jag snart har operationen avklarad. ska bli skönt å ha de gjort.
idag tänkte jag faktiskt åka till ulven själv, sola och bada lite. men tröttheten tog över så de fick bli en tupplur å solning på balkongen ist. får se om jag åker dit imorgon ist. känns så tråkigt å behöva åka dit själv bara...
nu ska jag nog försöka mig på att snarka ikapp med herrn bredvid mig, om jag lyckas somna vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback