hundvakt

när familjen åker till Finland så är det jag å tom som får agera hund och husvakt. har tagit hand om dinus i några dagar nu, hon är så duktig så. sovit i lägenheten med oss i helgen och de har gått hur bra som helst. annars har vi sovit i huset på madrasser på golvet, ganska så oskönt så de va jäkligt skönt å komma hem å sova i vår säng. vill inte lämna dinus ensam i lägenheten pga alla ljud o andra hundar som skäller utifall hon skulle börja skälla som bara sjutton.
annars har de varit superduper varmt hela veckan solat varje dag utom idag då det regnar. jag å tom va iväg till mossby med dinus så hon skulle få bada men de ville hon inte... så jag o tom va iväg till uvbergsviken å badade ist. grillat på kvällarna å tagit de lugnt bara, vattnat alla mammas tusen blommor.. skönt att de regnar så jag slipper de nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback