jobbdag

Första jobbdagen på länge nu. Tur att jag skjutsade toms syster o pojkvän till tågstationen imorse, så jag kom tidigare till jobbet. Såg ut som fan på vissa ställen. Hur svårt ska det vara att städa å göra rätt? Väldigt svårt tydligen. Så kul när man kommer på måndagarna och få ta allt skit. 
Fortsatte med städningen hemma. Plockade bort alla julsaker utom granen. Har fått så mycket fin inredning i julklapp som jag hellre vill ha framme än julsaker. Tvättar nya lakan å handdukar, å dammsugde med nya dammsugaren, duscha med nytt schampo/duchtvål å smörja in sig med ny bodylotion. Nice! 
Har även varit en sväng till dollar med bamsen. Han har börjat gnälla å vill inte hoppa in i bilen när vi ska åka bil. Troligen blir han åksjuk stackarn. Tog med han så han får öva lite. Fick ett stort ben å bära upp för trappen själv sen. Så söt när han gör det ♡ en jobbdag kvar nu, sen blir det ledigt igen. Har frågat om ledigt på fredag, eftersom att vi ska bjuda bästemor å bästefar på mat å kolla på beck på fredagkväll. Men har inte fått något svar än... skönt å slippa jobba om vi ska kolla på film sent. Så hoppas jag att tom också får ledigt. 


Va till hundgården med bamse igår, träffade en hund som han fick leka lite med. Annars i helgen så har vi firat toms pappa som fyllde 50. Ätit mat på akropolis, kollat beck å busat med bamsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback