tumme upp

idag blev det en sväng på kupolen med frida, innan det var jag ute med bamsen och gick lite. övade på att hoppa över "staket" och upp på bänkar för att aktivera honom lite. han är duktig faktiskt, lär sig snabbt. hämtade upp frida och åkte till bodyshop och jag köpte duschtvål. sen åkte vi vidare till kupolen, där jag hittade ett par nya skor eftersom bamsen bitit sönder mina...
frida följde med upp och sen blev det en liten promenad med bamse. tänkte gå till tempo och handla men bamse blev för dryg då de gick en hund en bit framför oss.. han håller på att bli könsmogen och har kommit in i "tonåringsperioden" så han är verkligen jättedryg mot andra hundar. så det var ju bara att vända om och gå hem å lämna av han. jag o frida gick till ica maxi ist. trevlig dag 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback