nöjd

tänk att man aldrig är nöjd (inte jag iaf) när jag bodde hemma va min absolut högsta önskan att få flytta hemifrån. jag möblerade om säkert en gång i månaden och längtade efter en egen lägenhet som jag kunde inreda helt själv.
hade massor av inrednings ideer som jag skrev ner. tror faktiskt att jag inte har inrett lägenheten nånting efter mina gamla idéer.
är supernöjd med vår lägenhet och tycker den är jättefin, men nu vill jag ha hus.. mycket större kök, vardagsrum, sovrum och uteplats vore drömmen. kunna släppa ut bamse på morgonen och låta han springa fritt ute i trädgården vore ju drömmen. vill ha ett stort sovrum med vita väggar å vitt golv med stora fönster. stort vardagsrum med plats för en massa saker, kök med plats för vitrinskåp å matbord. det är vad jag drömmer om just nu. om man ändå hade pengar alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback