Kul?

Ibland får jag en sån himla lust att göra saker, som idag har jag haft ett sånt "sug" efter att göra nått, göra nått kul. Åka nånstans, klippa mig, fika, sy eller bara träffa nån. Jag har inte gjort nått av de där. Såg till och med fram emot att hämta Richard på sjukhuset, men de behövde jag inte göra. Så nu sitter jag här, i min syrras rum och lyssnar på hennes babbel om frisyrer, tv-program, ulrik munther och en massa annat som man bara kan mm:a med i och låtsas att man lyssnar. Ibland önskar jag att jag var en sån där människa med ca tusen kompisar och tusen saker att göra, just idag hade det vart skoj.
Men jag får väl nöja mig med att vara jag, jag ska storstäda mitt rum nu. En veckas tid med ryggont har satt sina spår, spår efter klädhögar på golvet.
Jag får väl hitta på något skoj imorgon, typ tanka Doris eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback