Varför skakar dom på huvet?

Jag har tänkt på en grej, på morgonen när mamma jobbar och syrran gått till skolan, brukar jag ibland kolla på tv för att vakna till lite innan jag äter frukost. Och på kvällen brukar jag också kolla på tv, när någon pratar på tv känd som okänd ruskar dom oftast på huvet åt höger och vänster som ett nej, även fast det är något positivt.
som tex. i x-factor "det här var skitbra, rösten, dansen allt var perfekt" och så skak skak på huvet till höger och vänster, samtidigt som dom säger de där. Det blir liksom fel.
Varför gör man så, gör jag så också?

Kommentarer
frida säger:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IrwJobSearch?storeId=2&langId=-11&target_page=advanced_search&returnURL=/ms/sv_SE/the_ikea_story/jobs_at_ikea/index.html

här söker man jobb på Ikea!

Svar: Mjoo jag har försökt med det, men de går inte. tror inte man kan söka än..
Riann

2012-09-20 | 08:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback