Tjiiihoo!

Ikväll kommer Friduz hem från gävle, och imorgon ska jag plus friduz hälsa på min farmor och faster som står och säljer lotter vid chokladhjulet på borlänge marknad. Jag har hört att det ska gå att fixa och trixa lite med det där hjulet så vi får se om jag kanske "vinner" nått. annars räcker det gott och väl med att få träffa dom igen, det var länge sen. senare på kvällen blir det fest hos stoplen, då vet jag några som ska slå klackarna i taket!
idag har jag förresten läst ut lilla stjärna för andra gången, det är en för jäkla bra bok. fast lite ruskig är den ju, kändes sådär att måla naglarna med blodrött nagellack och tänka på slutet av boken samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback