Dagen idag liksom.

Tog Doris och begav mig till Kupolen, gick in på Willys och frågade om jobb, får se hur det går med det. Frågade även på Albrekts..
Kollade på en ny telefon på Elgiganten, men det får nog vänta lite. Jag har ju trots allt en som funkar helt utmärkt (fast den är rosa och har varit syrrans)
När jag var klar på kupolen kom det fram en nisse med samma accent som Tony Irving och frågade om jag ville ha en gratis film?
Som handlade om meningen med livet.
Gratis är ju bra, och meningen med livet skulle jag ju bra gärna vilja veta svaret på, så jag tog emot filmen.
Läste nu att filmen hade något med "Jesus Christ" att göra.. Men jag ska nog ändå kolla på den, kanske är spännande. Så vi får väl se om jag blir frälst nu.
Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback