Hur vet man?

Vad ska man ta sig till när man inte vet vad man vill göra är min stora fråga?
Plugga, jobba, gå en kurs, flytta, stanna kvar eller bara strunta i allt? Jag vet att man inte kan strunta i allt, man måste kämpa. Även om kämparglöden är borta för länge sen, måste man kämpa iaf.
Jag vill börja ett liv med bara mig, jag vill ha ett eget kök, dricka te i soffan till nån serie utan att känna att jag måste göra något annat, för att göra andra nöjda. Jag vill vara med mig själv. Det vet jag att jag vill.
För att göra det jag vill måste jag plugga, jobba eller flytta. Frågan är bara hur det ska gå till när det inte finns något jäkla jobb, när jag är osäker på om jag verkligen vill plugga, och när jag inte har råd med att flytta.
Kan inte nån bara säga åt mig vad jag ska göra, bestämt. Och se till att jag sen gör det också, tack!
 
Nu ska jag kolla på dom kallar oss skådisar med Henrik Dorsin, och försöka få dom miljontals tankarna på vad sjutton jag ska göra att försvinna lite.
 
Tjenare mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback