Deprimerande

Idag åkte jag, mamma syrran + kompis till Ludvika, den staden är ganska deprimerande. Iaf om man ska shoppa, jag köpte ingenting, visserligen är det bra att pengarna får vila i plånboken. Men ändå. Det roligaste va att fika, jag drack en Chailatte för första gången i mitt liv, det smakade glögg med socker i. Vilket kanske säger ganska mycket om den shoppingturen.
För att byta ämne helt gillar jag inte folk som är kära i varann, iaf inte på facebook. Varför kan inte folk bara vara nöjda med att vara super-duper-mega-äckel-kära i varann utan att alla ska behöva ta del av det?
Ja, jag är bitter. Och nu ska jag fortsätta mitt ensamma liv med att lyssna på musik och tjura. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback