Alltså

Jag har ganska delade känslor till det här med snön, det är ju jädrans drygt och så. Alltså det är ju inte direkt kul att Doris blir översnöad, kall och får is på rutorna och det är ju verkligen inte kul att få lov att rota fram mössa, vantar, varm jacka, långkallingar och en hel massa andra varma grejer för att gå ut på en promenad. Men det är ju mysigt och jag får julkänslor, längtar efter att få lyssna på julradion, köpa julklappar och baka lussekatter och pepparkakor. Jag har till och med pratat julklappar med min syster idag. Vet det är typ 2 månader kvar till jul, men ändå.
Ändå längtade jag till peace and love idag, det händer så roliga saker då. Vore ju inte helt fel att få spola tillbaks tiden och få ligga på stranden i Grekland heller.
Delade känslor alltså.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback