Helgen

I helgen tog jag med mig syrran till kupolen för att kolla på Mando Diao. Jag har ju hört på omvägar att de ska ha lagt av med den där "dryga stilen" och blivit mer jordnära. Men det vet jag väl inte om det stämmer, ca 30 min sena ursäktar dom sig med att de har släkt, familj och vänner. Det har väl jag också, inte kommer jag försent för det inte. Björn och Gustav brände av 3 låtar från den nya plattan, och det verkade som om dom ville ha sjungandet och spelandet klart så fort som möjligt. Tur för dom att dom är väldigt bra live, så bra att jag ändrat uppfattning om nya skivan. Svenska Mando är mysigt och fint.
 
Idag blev det en sväng till kupolen igen och till lager 70, införskaffade underkläder och ett linne.
 
 
 

Kommentarer
Syrran säger:

Det heter lager 70 faktiskt! ;)

Svar: jaa jaa :P
Riann

2012-11-04 | 21:33:11
Bloggadress: http://theresews.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback