Dyrt skit

Precis allting jag köper som har med teknik att göra ska det vara fel på eller krångla. Ingenting kan fungera på en gång, och när det väl fungerar så kan det fungera bättre.
Jag hade sönder min internetsticka för någon dag sen. Jag plus familj minus en syster åkte och skulle införskaffa en ny sticka till mig, 1495 svenska kronor kostade en ny... Till och med kassörskan verkade tycka att det var i dyraste laget så vi fick den en femhundring billigare, och så tog vi en försäkring på det, så om jag "råkar" ha sönder den igen får jag hämta ut en ny.
Men nu till saken, tjejen vi pratade med sa att den skulle gå snabbare och vara bättre än min gamla sticka eftersom att den här har *trummvirrvel* har 4G (wooow) och en massa annat värdelöst skit inbyggt eller nått. höhö den här stickan går segare på att surfa än min gammla och jag hatar den!
Men jag ska väl ge den lite tid att bättra sig. Annars överväger jag starkt att säga upp mitt abonemang, skaffa en sån där iPhone som jag aldrig skulle skaffa och surfa på den ist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback