Det här med julklappar.

Idag var jag och min syster på Kupolen för att köpa julklappar, kan ju vara rätt skönt att ha det gjort i tid innan alla goes bananas och hela Borlänge ska ut och införskaffa klappar. Vi köpte en julklapp, till mamma. Sprang runt i olika affärer flera gånger om, klämde, kände, funderade och funderade lite mer. Varför ska det vara så fruktansvärt svårt? Man vill ju helst att det ska vara lite tanke bakom, något lite ovanligt å sådär fint å påhittigt, i år kommer mina julklappar inte innehålla nått av det där. Om Richard skulle säga att han önskar sig en rosa balettkjol i julklapp kommer han att få det är jag rädd. Min påhittiga sida har tagit jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback