Ursäkt

Eftersom att min käre vän sixtenblixten tyckte att det var torka här, tar jag mig i kragen och bloggar lite och ursäktar mig med att det är mycket som ska hinnas med, tänkas på och fixas. Födelsedagar, övningar, hundar, familj och diverse annat.

För att fylla ut torkan, kan jag ju berätta att jag köpt en sketen ros för 50 spänn för välgörande ändamål, Kan ju trösta mig med att jag kommer till himlen iaf en vecka framöver kanske. Jag har även vart på loppis med mamma där dom lyssnade på kristna sånger om att prisa herren, halleluja och gud vet allt. För att det hela inte skulle bli för religöst slog jag till på ett par whiskey-glas och en svart klänning. Gud är ju trots allt inte riktigt min grej, även fast jag skulle behöva lite utav hans hjälp nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback