Spruta

Jag har aldrig i mitt 21 åriga liv fått någon slags reaktion av vare sig medicin, sprutor eller annat. Men någon gång ska väl vara den första, vilket var idag. Eftersom att jag redan tagit en spruta mot hepatit tjossan när vi skulle på studentresan till turkiet var jag inte ett dugg nervös för sprutan idag. Men när hon väl stack in nålen i mig gjorde det skitont och armen värkte som bara sjutton, först blev det väldigt varmt och sen blev det kallt vilket jag tyckte var ganska skönt, tills jag märkte att jag både svettades, frös och mådde illa. Fick ur mig att jag inte mådde så bra, och då jäklar blev de sprutt i tanten som tog sprutan, hoppade upp ur stolen och sa att jag skulle lägga mig ner. Fick ett glas vatten och två fruktkolor som jag helst skulle dricka och äta samtidigt som jag låg ner.
Mådde mycket bättre efter en stund, men har jäkligt ont och är svag som sjutton i vänsterarmen.
Har sovit en stund nu också, men armen känns fortfarande konstig.
Känns verkligen kul att jag ska ta en till spruta om en månad, men va gör man inte för att få åka på semester till grekland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback