Solen

Idag har det varit stekande sol och bastu-värme ute, perfekt solväder med andra ord. Jag satte på mig nya bikinin, tog en filt och la mig ute på gården. Vänder och rör lite på mig, för de har jag läst att man ska göra om man vill ha en jämn bränna. Joo men sure bacon hejcon, jag har brännt mig på benen, vilket jag aldrig brukar göra. Brukar vara knäna som blir röda och resten av benen vita. Men nu är alltså benen röda och mina lår vita. Halva min rygg är röd och jag har fått en lite kräftliknande färg i fejjan, annars är jag lika vit som jag var innan jag började sola.
Börjar misstänka att det är något fel på mig. Eller så är det bara att inse att jag aldrig kommer få en snygg bränna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback