Skyll dig själv ingenting händer här

Längtar till Grekland, ska hitta en ung, snygg brunbränd grek med mycket pengar och bmw (eller vilken bil som helst som blänker och är utan tak funkar) han ska bli så upp över öronen förälskad i mig att han köper mig för ca 2-3 mille. Eftersom att jag antagligen är värd mindre pengar än de, kan varken Richard, mamma eller syrran säga nej till de erbjudandet och låter mig stanna. Greken, Tsatsiki kan vi säga att han kommer heta. (Ja, jag tror att alla som bor i grekland och är män kommer heta eller äta Tsatsiki jämt) Eftersom att Tsatsikis släkt är mångmiljonärer och han själv också för den delen, slipper jag tänka på allt vad jobb innebär och heter.
Och naturligtvis har vi våran egna chaufför som skjutsar oss precis vart vi vill så fort vi knäpper med fingrarna, så jag slipper tänka på att ta ett jäkla körkort.
Vi kommer bo i ett sånt där litet typ runt hus med vita väggar och blått tak, (Har sett såna på bilder, misstänker att det kanske är en kyrka eller moske av nått slag. Men vi ska bo i ett sånt iaf) med havet precis utanför ytterdörren och ett olivträd och en get på bakgården.
Det ska aldrig regna och vinden kommer alltid att svalka precis lagom så att man slipper svettas ihjäl i solen. Jag kommer få världens snyggaste bränna också, för det enda jag behöver göra på dagarna är att sola och bada. Kanke ta hand om nån unge också, om vi ska ha någon i framtiden. Men den ungen kommer ju såklart att vara guds bästa barn och vara snäll som ett lamm.
Eftersom Tsatsiki älskar mig så mycket tar han svenska lektioner och lär sig svenska, så att jag slipper prata engelska.
Självklart låter han mig flygas hem då och då vid högtider som jul och midsommar för att hälsa på släkt och vänner. Alla blir avundsjuka på mig för en gångs skull som har det så jäkla bra med min grek och jag lever lycklig i hela mitt liv utan att behöva tänka på nånting som är jobbigt eller drygt.
Japp så kommer det bli. Eller not..
I vilket fall längtar jag efter att få komma bort lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback