I brist på annat.

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år, usch va gammal jag är.
2. Vem var den sista du träffade? Dinus, hon hoppa på mig.
3. Hur lång är du? Alldeles för lång, 178 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Simon och ekarna. Den va bra se den!
5. Vem ringde du senast? Till mitt hem.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hahaha grattis på din födelsedag idag! :D :D Hurra hurra hurra, till Frida som fyller år idag.
7. Var är dagens planer? Köpa sprit och gå på det där runda köpcentrumet vi har.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem man ringer till, men föredrar nog sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Inget av de.
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll.
11. Vilken ögonfärg har du? Är så jäkla blåögd.
12. När vaknade du idag? Blev väckt av syrran halv åtta nånting kanske.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm, beror lite på vad man menar med "hittat"
14. Vilken är din favoritplats? I baksätet på en bil med regnet mot rutan och hög musik i öronen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm.. Blomsteraffärer och tygaffärer är ganska tråkigt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis inte här där jag sitter nu.
17. Vad skrämde dig som barn? Att prata inför folk.
18. Vem fick dig att skratta senast? Dinus.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nää de är jag väl inte, om jag vill ha en vinylskiva så köper jag en, hur ung jag än skulle vara.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Har en bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? T-shirt och trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu 5 st.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, Dalarna.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hehe nyårsafton.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Ibland, beror på humöret.
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skaffa en lägenhet.
29. Tycker du om Kinamat? Vem gör inte?
30. Tycker du om kaffe? Ibland, med socker och mjölk i helst.
31. Vad dricker du till frukost? Juice!
32. Sover du på någon särskild sida? Njaae.
33. Kan du spela poker? Bara med morfar.
34. Tycker du om att mysa? Absolut.
35. Är du en beroendemänniska? Nix.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner å känner, Fridas Johan gör.
37. Vill du ha barn? Jaa, vore ju synd att inte föra mina exemplariska gener vidare.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nix, men har suttit i en.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, de är så vågigt.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nee, har inte råd med sånt.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jag drack te.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog vara Frida.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på fingret, som jag fick när jag täljde en pinne med en sån där fickkniv när jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal? Aviici - levels.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har säkert sparat nått.
49. Flirtar du mycket? Njae, ibland.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt rum med camen.
51. Kan du byta olja på bilen? Japp, måste kunna sånt nu.
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än, men det kommer nog.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Pojken som kallades Det.
54. Läser du dagstidningen? Ja, kollar på bilderna, läser nån mening, horoskop och tv-sidorna.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix.
56. Dansar du i bilen? Jag å frida brukar dansa i bilen.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Måste nog vart P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Grattis!
59. När var du i kyrkan senast? Det var nog på Maires begravning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback