Peace and love torsdag

Då har några dagar av festivalen gått och det har hunnit blivit torsdag. Min kompanjon Friduz åkte hem igår natt för att få lite sömn och för att jobba. Som tur är fick jag sovsällskap så slapp tillbringa natten helt själv i Fridas lägenhet.
Än så länge har vi hunnit med att titta på irländs rock i form av dropkick murphys, lite timbuktu, roxette, simple plan, magnus uggla, winnerbäck och caligola.
Idag följde jag med Erik på Regina Spektor, men jag tröttnade efter ett tag. Trött, törstig och hungrig är ingen bra kombination. Sitter för mig själv i Fridas lägenhet och ska försöka ladda batterierna.
Ikväll ska jag försöka ragga upp någon som ska kolla på Veronica Maggio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback