Erkännande

Jag skulle behöva någon som rycker i mig, som tvingar mig att ta tag i saker. Någon som ryter i och får mig att vakna lite.
Jag är jäkligt bra på att tänka hur saker ska bli och hur det ska gå till, men sätta grejer i rullning är jag ganska dålig på. Skulle behöva komma igång med en hel massa saker.
Livet börjar ärligt talat suga rätt rejält utan körkort och jobb.
Jag sitter fast men vill komma loss.

Därför bestämmer jag nu att nästa månad ska det för sjutton hända grejer.

Prio ett, körkort
Prio två, sommarjobb/jobb-sök som bara sjutton
Prio tre, kolla upp högskolor och utbildningar

Jag vill ju att saker ska hända, och ska det hända grejer får man själv se till att det gör de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback