Sunday bloody sunday

Söndagar är egentligen ganska bra, den här söndagen har jag ägnat mig åt att röja upp lite i mitt rum, efter diverse "små fester", nattgäster och systrar som smular och tar ner ca 70 glas så kan det behövas. Har även gjort ren badrummet och mig själv. Nu väntar innehållet i tvättmaskinen på att hängas upp, och sen kanske det blir en vända till coopen för att införskaffa groggvirke tills imorgon, det är ju visst nyår då. Får väl se hur det går, har aldrig gillat nyår det är så himla förstorat, man förväntas festa som aldrig förr, man ska vara snyggare än man någonsin har varit och man ska ha roligare än vad man haft på hela året. Lycka till med det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback