Lista

 

När jag borstar tänderna, Tänker jag en miljontankar ungefär.

När jag lagar mat så, Blir det oftast starkt, men gott enligt de flesta (om dom inte ljuger vill säga)

Jag är rädd för att, Aldrig få ett jobb, bo hemma hela livet, aldrig hitta kärleken, att glömma bort fina minnen.
 
Den värsta känslan är då, Man inte kan sova och man tänker på saker man inte vill tänka på och man känner sig hjälplös och värdelös.
 
Den bästa känslan är när, Det händer oväntade roliga saker, när man gör andra glada.
 
Jag är bäst på att, Tänka mycket.
 
Jag är sämst på att, Ta tag i saker som är jobbiga.
 
Jag lyssnar på, Allt möjligt.

Jag pratar, Inte så mycket med vissa och mer med andra.

Jag tycker om, Sommaren, fest, björnbär, svart nagellack, Dina, mina vänner och en massa mer saker.

Kärlek är att, Har nog inte kommit underfund med vad kärlek är, just nu är den bara löjlig och för långt bort.

I somras var jag, På P&L, i Grekland med familjen, i Bollnäs med mina bästa vänner och jag var glad.
 
Sist jag grät var, När Mike dog i Desperate Housewives. (ja det var sorgligt!)

När jag vill, Göra något kul är det oftast när ingen kan eller vill.

När jag bakar, Tillsammans med min syrra blir det oftast fel av någon anledning.

Just nu så, Lyssnar jag på "gammla" Mando Diao.

I dag så, Har jag varit ute med mamma och Dina på prommenad, ätit pannkakor och sotaren har varit här.

I kväll, Ska jag träffa Pekka och Friduz.

I morgon, Ska jag hämta min syrra från skolan och göra julgodis.

När jag vaknar på morgonen, Vill jag oftast sova mer.

Om jag var ett djur skulle jag vara, En delfin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback