Den där snön och dagen.

Idag har jag skottat uppfarten två gånger, försökt att gå en promenad i en dec snö med min hund men gett upp, eldat som bara sjutton, gjort "vanlig hederlig gammal kycklinggryta" som min syrra skulle ha sagt, köpt julklapp med min mamma, fått ett snyggt brunt skärp med nitar, gjort varma mackor, kollat på Pippi Långstrump med min syrra, tittat på Sunes Jul själv och nu ska jag lyssna på Karlavagnen, perfekt att somna till! och så tänker jag alltid på när jag och Frida va i "stuga" och skulle sova, då brukade vi lyssna på Karlavagnen och diskutera allt mellan himmel och jord. Det var väldigt länge sen vi gjorde det nu, låg i en "stuga" och lyssnade på Karlavagnen alltså. Det var fint, saknar de lite.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback