I det där Gävle

Under de dagarna jag var i Gävle söndag-onsdag lärde jag mig att, det är ganska långt till söderhamn, nektarin, aprikos och rabarberkesella smakar dill, det luktar antingen skutskär (skit) eller kaffe (gevalia) i Gävle, mitt hår blir jättefult när det regnar, alla butikschefer är jättetrevliga, men dom har inga jobb att ge mig, det finns ett jättesnyggt Myrorna, i princip alla har en hund eller flera, how i met your mother är både bra och roligt, nektarin, aprikos och vaniljkesella är jättegott, dom har god plocka-själv sallad på Coop, Frida gör inte starka röror hon gör starka lukter, om man inte har en iphone är man inte som alla andra, turkar är trevliga (iaf han på tåget hem)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
fridaaaa säger:

Vilken fin bild på en väska!

Svar: Hahahaha man gör väl så gott man kan ;)
Riann

2012-08-17 | 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback