Helgen

Richard kommer hem från en mässa och har fått ett sånt där litet mini rivjärn, som han av någon anledning stolt visar upp.
Mamma: "vad ska du ha det där till hade du tänkt då?"
Richard: " jaa..... riva små ostar med"
Jag: "riva små ostar med?"
Jag och mamma brister ut i asgarv.
 
Richard står och kollar på ett träd som vi eventuellt ska såga ner.
Richard: "om vi sågar ner det där kommer ju rabarberbusken ryka"
Mamma: "rabarberbusken?"
Richard: "jaa, men rabarberträdet då!"
Mamma: "eller rabarberplantan..."
 
Förutom att skratta åt Richard har jag även spöat min mor och syrra i minigolf, bestämt mig för att aldrig falla för trycket å köpa en iphone och ätit världens godaste ananas.
 
 
 

Kommentarer
Syrran säger:

Det var faktiskt jag som sa rabarberplantan, inte mamma!

2012-08-21 | 16:32:17
Bloggadress: http://theresews.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback