Smedjebacken dag 1 o 2

Jahapp då var man här då. Känns så fruktansvärt konstigt. Familjen har åkt hem till sitt och här ska jag nu spendera mitt liv tills på Fredag då jag får åka hem om jag vill. Har en konstig nervös känsla i hela kroppen. Kommer inte kunna slappna av det minsta. Det hela hade ju känts minst hundra gånger bättre om det var så att jag bodde själv här, men det gör jag ju inte. Ska tydligen bo med två andra tjejer. Och dom har inte kommit än, och jag vet inte när dom kommer heller. Den ena tjejen har typ som ett litet rum med säng, garderob och dusch. (Varför var jag så jäkla dum och inte sa att jag också ville ha enskilt rum?) Jag hoppas för guds skull att dom är trevliga annars kommer jag avlida. Dom får gärna ha avbokat sin kurs också. Vafan ska jag göra liksom, vad ska vi prata om? ÅÅH PINSAMT! Försöker intala mig själv att det har blir sjukt jäkla bra.
Om det blir som jag tror kommer jag att ha 2 körlektioner a ca 50 min om dagen och det är ju helt lagom.
Börjar kl 8.15 imorgon.
Gode gud låt det här gå snabbt som bara fan.












Dag 2

Okej, första dagen avklarad. Hade världens konstigaste känsla i kroppen typ halva dagen. Sjukt nervös. Hade min första körlektion 9.30 och det gick hur bra som helst faktiskt, även fast jag var så nervös att jag darrade på benen. Tränade krypkörning, stopp, start och start i backe. Har avverkat tre kunskapsprov också. Och haft teori lektion. Känns helt okej.
Två tjejer kom hit igårkväll också, Linnea och Theres jättetrevliga och nu har det flyttat in en till tjej också. Är väl helt okej, fast jag hade ju inte direkt sagt nej till att få bo själv.

Känns ganska sjukt att jag ska vara här tills på fredag nu, och att jag ska lära mig allt på mindre än två veckor. Men men om andra har klarat av de lär väl jag göra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback