Smedjebacken dag 8

Fick köra i Ludvika idag!! Gick hur bra som helst, har lite svårt med att backparkera, få i rätt växlar, och komma upp i fart på en gång när de verkligen gäller, svårt att hålla jämnfart hela tiden också. Men det är väl sånt som kommer med tiden, man kan inte kunna allt på en gång bara. Tydligen tycker körlärarna att jag tar i för mycket när jag växlar vilket jag själv inte tycker, växelspaken är ju seg som bara sjutton på bilen. Men kanske bara jag som "inbillar" mig. Får väl se till att tagga ner lite. Annars har jag fått beröm om att jag kör väldigt bra, känns roligt. Märks sjukt stor skillnad nu också bara på en vecka liksom. För lite mer än en vecka sen hade jag aldrig i livet trott att jag skulle kunna köra i stadstrafik inne stan! Nu gäller de bara att ta till sig all feedback man får och försöka få till det i körningen, så fixar de sig galant. Teorin känner jag att jag faktiskt har ganska bra koll på, får godkändt på alla test jag gör nu så.


Bilder på nya rummet.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback