Smedjebacken dag 7

Okej då var man tillbaks igen då. Just nu känns det okej, innan kändes de ganska jobbigt. Läget hemma har blivit bättre och man har hunnit vänja sig vid "hemma" men men bara till att bita ihop. Det går snabbt. Körde hela vägen hit med Richard bredvid, gick hur bra som helst. Gäller att jag litar på mig själv och tar de lugnt med växelspaken bara. Det här fixar jag!
Har fått ett nytt rum nu också, jag och Linnea kommer ha ett avskilt rum tillsammans. Så finns det ett till avskilt rum som Michaela och Therese ska sova i, ett stort rum med 3 sängar och en toalett med massagedusch! och stort kök med köksbord å stolar :)

Har körlektion kl 8.15 o 12.15 imorgon om dom inte ändrat nått. Ganska skönt att få slänga sig in i körningen direkt imorgon faktiskt.
Ska bli spännande å se hur pass bra man är på att köra bil efter den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback