Smedjebacken dag 6

Körlektion kl 10. Gick ner med Therese till datorerna och satt där en stund, betalade mitt boende för veckan och packade ihop alla saker. Kämdes skönt och konstigt på samma gång.
Körlektionen gick över förväntan körde med "kent-agent" och han var nog nästan bäst av alla. Han pratade inte så mycket så man fick koncentrera sig på att köra. Han berömde min avsökningsförmåga, men sa att jag skulle ta det lite lugnare med växlarna, för att jag växlar blixtsnabbt och får ofta i ettan när jag ska ha i trean. Men det ordnar sig, för tänka på att ta det lite lugnare med växlingen.
Frida snäll o bäst som hon är kom och hämtade mig vid 11. Åkte hem och Dinus blev så glad att hon nästan flög fram till mig. Morfar va hemma hos oss också så nu vet han om att jag ska ta körkort. Syndes på honom att han blev glad och stolt över de, kändes bra.
Kändes väl helt okej att komma hem också. Men nu vet jag att det kommer bli så sjukt jäkla skönt att flytta hemifrån, slippa höra på en massa bråk och tjaffs.
För det är just vad det är här hemma nu, bara en massa bråk och sura miner. Inte speciellt kul att komma hem till.
Ska bli skönt å få åka tillbaks igen, även om man längtat hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback