Smedjebacken dag 5

Hade min första körlektion 9.45 gick bra, enkelriktning, backning, parkering och växling. Nästa lektion kl 12 lite repetition och hård panik bromsning på 50 väg. Askul! Nästa lektion 16.00 gick väl sådär, trött i huvudet och seg enkelriktning, växling, körning på 90 väg och gångväg. Fick även stanna och köra in på en 90 väg som va sjukt mycket trafikerad. Gick väl sådär. Får i ettan hela tiden när jag ska växla till trean. Men det lär väl ordna till sig.
Har även tankat bilen.
Börjar känna att hjärnan inte orkar med hur mycket som helst. Trött, slut och seg. Orkar inte koncentrera mig på att plugga längre. Ska bli sjukt skönt att få åka hem imorgon, sova i sin egen säng och känna igen sig.
Har klarat av alla prov på datorn iaf. Och det börjar kännas helt okej med att bo med en massa andra. Känns ändå skönt att kunna bolla lite tankar och regler tillsammans, men skulle ju ändå vara skönt att få vara själv. Lite delat där.

Känns fortfarande helt sjukt att jag ska kunna klara av att köra upp snart. Känns som att jag har miljoner grejer jag måste lära mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback