21

Då var dagen kommen då. 21 år.
Känns lite bättre idag, har gått en promenad i regnet med Dinus, haft besök av min pappa, städat och fått brev som gjorde mig glad och pirrig. Syrran håller på och gör en svart och vit tårta med fåglar på, när mamma kommer hem blir det kycklintacos, lite senare fika med mormor och morfar.
Ska bli spännande att se om mormor yrar nått om en uppstoppad uggla morfar haft, som hon tydligen tycke att jag skulle få i födelsedagspresent eftersom att jag tycker så mycket om ugglor (nej, fåglar av alla slag inte bara ugglor) Ikväll kommer Pekka och Friduz hit, jag har längtat efter dom. Antar att den sura minnen kommer suddas bort då.


Grattis till mig själv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback