Plötsligt händer det.

Även fast det kanske inte var just "det" man väntade sig.
För jag hade väl inte ens i min vildaste fantasi kunnat tänka mig för bara någon dag sen att jag skulle vara, hypernervös, ta mammas cykel, cykla till busshållsplatsen, missa bussen, vara mer nervös, gå på bussen, mötas utav afrika, gå liiite bara pyttelite vilse på väg hem till frida, äta godaste räkmackan, vara lite mer nervös, äta blåbärs-muffins-paj, prata lite, få bråttom, bli superduper nervös, gå till resecentrum, vilja dö en stund, komma fram, träffa en norrlänning, fika längst upp själva, ha jättetrevligt, handla med friduz på kvantum, göra tacos, kolla på idol, kolla på dålig film, mys i soffan, leta efter en gata, stå ute i mörkret, kramas, gå tillbaks, komma upp till friduz, vara glad, åka hem, sova.

Lots of löve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback