Minnen, nostalgi och livet


Vi var glada, uppspelta, förväntansfulla och skulle till Jonas i Blekinge.



Vi gjorde en bildserie till Magnefik UF



Vi fick frukost i skolan.



Vi åkte till Finland och bodde på en ö i 2 veckor. Jag längtade efter
Andreas och höll på att bli tokig.



Vi kom hem från Finland och skulle på grillfest, jag ville bara därifrån
hem till Andreas.



Vi hade roliga fotouppgifter och sprang runt på stan i kylan och fotade
folk.



Frida tog körkort och vi åkte runt och bara åkte.



Jag och syrran hoppade jättemycket studsmatta och tog kort.



Det var halloweenfest, vi var spöken.



Vi töntade oss som vanligt.



Vi var inte så stora.



Jag lyssnade bara på HIM och hade för mycket kajal.



Vi gick på P&L med en norrlänning.



Magnefik UF blev till.



Vi åkte till storstan på mässa.



Det var seaside, vi drack cider i världens varmaste lägenhet, beställde
pizza i burk, blev väldigt fulla, smugglade in cider och Sam sa "Tjaa hur
är läget?" och jag blev överlycklig.



Klassen jobbade i Mellsta, man fick massa roliga grejer och fula tshirts
Fredrik tog hand om rosutdelningen.



Markus var här det var sommar och allt va fint, tills han åkte hem.



Vi åkte till lager 157, Klas provade skinnbyxor som satt som en smäck!
Pekka svängde clion snabbare än blixten, Frida lekte med morötter.



Vi åkte till Göteborg och gick i lustiga huset, och besökte Ullared.



Jag bjöd Frida på en resa till sthlm och konsert. Vi hann inte se
hela för ett "påbud inträffade i lokalen"



Vi träffade Bams dubbelgångare på P&L.



Vi gjorde en heartagram kladdkaka som nog var det godaste jag ätit
på sista april.



Vi åkte till sthlm och träffade "pluppis" jag va såååå nervös. Han hittade
på fina vantar åt mig och vi höll varann i handen.



Vi lånade Elin o Arrie och jag ville ha en egen hund mer än någonsin.



Vi gick på falukalaset och träffade världens pucko som sa att Frida
va ihop med Stolpen.



Åkte till sthlm med Rebecka, kollade på djur och såg kändisar.



Va på förfest och träffade på världens sötaste hund Uno. Andreas
blev full och skulle åka partybuss och sa att Richard 37 såg ut som 12-14.



Fotoklassen va konstig men rolig.



Vi åkte till Östersund och hade sjukt kul.



Vi åkte till Alayna. Festade, handlade, umgicks med pojkarna, skrattde
åt Fredriks fejk kallingar, sov med Stolpen, badade, solade och brände oss.



Fick äntligen en liten voffis <3



Blev snygga i sthlm.



Vi tog studenten.



Fuskade i spel, en lyxig katt.



Frida fyllde 18.


Hade inget bättre för mig idag.











Kommentarer
pekka säger:

vilka minnen! :D

2011-10-17 | 09:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback