Star Wars

kund - hej jag heter åke. -räcker fram handen-
jag - jaha hej, marie heter jag.
kund - kan jag få se den där ringen som ser ut som transformers?
jag - jaa visst -tar fram ringen-
kund - åh den va fin, få se den andra.
kund - har du sett mitt skep? jag har ett star wars skepp som jag är kapten på, med en massa besättning..
kundens mamma - nej, det har hon inte folk som inte känner dig vet inte om att du har ett skep..
jag tänker- ööööh och tar fram ringen-
kund - den va snygg den vill jag ha.
jag - du får gärna prova den så att den sitter bra.
kund - sätter på ringen på tummen och den är för stor-
jag - du ska nog ha en mindre storlek, tror jag?-
kund - nej den sitter bra, jag vill ha den-
jag - jaha okej, då tar vi den då?-
kund - tar fram en star warsplånbok och ska böra räkna pengarna-
kundens mamma? - du behöver inte räkna pengarna du har tillräckligt.
- vi går till kassan-
kund - räcker fram handen igen och säger, hej jag heter åke jag har ett star wars skepp som jag är kapten på, med en massa besättning, har du sett mitt skepp?
jag - jaha va kul, men jag har nog tyvärr inte sett ditt skepp...
kund - jag har ett skepp, ett star wars skepp, jag är kapten...
kundens mamma - tyst nu och låt henne jobba ifred...

En helt vanlig dag i en smyckesbutik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback