Saker jag inte gillar

Att Spotify ska kosta pengar (ja, jag är snål) och att jag just nu har 9 hours och 43 minutes kvar att lyssna.

Folk som tycker att allt ska vara så himla rättvist hela tiden. Ingenting kommer någonsin att bli rättvist i den här världen så är det bara.

Folk som berättar högt och tydligt för alla andra vad dom tjänar. Finns ingen som vill veta hur mycket eller lite pengar du har.

Egoistiska personer som bara tänker på sitt eget bästa och skiter fullständigt i alla andra.

Självbelåtna svin som inte har bättre för sig än att tracka ner på andra och hela tiden berättar för andra hur bra och perfekta dom är.

Personer som måste ha bekräftelse hela tiden, som säger "åh jag är så himla bra" och väntar på att alla andra ska hålla med.

Att jag nog har fått en släng av dyslexi. Jag har allvarliga problem med att stava.

Att det snö/haglar idag.

Och att jag har bestämt mig för en gångs skull, skulle ju kunna vara en bra grej. Men jag tycker inte det är en bra grej.

Nu ska jag sluta gnälla, tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback