Och jorden finns kvar!

Nått grottmongo/matteprofessor tjossan hejsan förutspådde att vår kära jord skulle gå under igår.
Så vitt jag vet åkte jag i en babyblå bmw, åt thaimat och hälsade på pekka igår.. ingen jordbävning, inga eldklot eller nått annat konstigt hände så vitt jag vet. för visst borde det väl märkas om jorden går under?
Nu undrar jag bara: räknade den där nissen fel, eller är bibeln och allt som står där bara påhittat? kan vi en gång för alla komma överens om att det inte finns någon gud där uppe i himlen?
det är spännande det där.
likaså att ens humor kan skifta från asglad till asledsen..
Jag skriver de här så kanske jag kommer ihåg det: Jag ska aldrig i hela mitt liv tro att något kommer att gå bra igen, iaf inte när jag vill det. så då var det sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback