Aliens och paraboler

Inatt har jag drömt om aliens och paraboler, vad det ska betyda har jag ingen aning om. Men idag känner jag mig iaf som en alien/zombie. Har inte ätit nån frukost än, kan knappt hålla ögonen öppna och det enda jag vill är att sätta mig på nått mörkt och svalt ställe å bara glo. Jag behöver laddas.. Kanske borde prova å stoppa upp mobil-laddaren i näsan eller nått.

Gårdagen blev iaf väldigt lyckad, massa gott, lite barnen på luna, många roliga frågor och mycket skratt! Det måste göras om snart.

Nu ska jag hitta något att äta och sedan bege mig till jobbet. Vad som händer där återstår att se.

Föresten mina aliens såg inte ut som ET, dom såg ut som vanliga människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback