Home

Vet inte varför men den här låten är typ bäst i världen nu! Idag ska jag cykla, syrran är snäll och följer med mig en bit och ser till så att jag inte åker på en isfläck och slår ihjäl mig. Återstår väl att se om det blir några fler blogginlägg (skämt åsido) kan inte säga att jag ser fram emot jobbdagen särskilt mycke med tanke på det nästan intill kaos som rådde igår när jag var själv. kvitton som försvann. beställningar som inte funkade, och det vore ju smart att ha pengar med sig när man ska handla något tycker jag? typ 40-50 minuters överjobbande blev det igår. Hoppas verkligen att det blir bra idag, och att mina nycklar ligger där dom ska! Annars kommer jag nog gråta en skvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback