Jakten på den perfekta rakhyveln..

Nu när det är sommar så vill man ju gärna ha snygga och bruna ben, helst ska dom vara lena som sammet också. Och om man ska få såna ben som dom där snygga tjejerna på Venus-reklamen har, så behöver man ju en rakhyvel. Vilket jag införskaffade mig för någon vecka sen. En såndär man ska kunna använda flera gånger och som det är "inbyggt" raklödder i. Den är kass vill jag lova! Antingen är det fel på mina hårstrån eller så vet jag inte vad. För det kan ju inte vara fel på rakhyveln, åhnej på reklamen säger dom att man ska få sammetslena ben mjuka som babyrumpor. Det får man inte... Så idag införskaffade jag mig en ny. Men när jag kom hem såg jag att det stod "bikinitrimmer" men det kan ju också vara bra kanske, nu när det börjar bli badsäsong.
Problemet är bara det att, hur fan gör man? de sitter son nå plasttaggar för själva rakbladet och jag får inte bort dom. ska det vara så? eller ska dom sitta där kanske?
Det återstår att se.




Vid närmare efterforskningar så vet jag att piggarna ska sitta kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback