Sista dagen på året.

Sista dagen på år 2011. Då ska man hålla på och summera året, det tar jag en annan dag när jag har tid på mig. Kanske imorgon, om inte huvudet värker och illamåendet hindrar mig.

Nu väntar systemet och nyårssupé med Friduzen. Mot kvällningen får vi se vad som händer. Jag har inga förväntningar alls, är inte ett dugg taggad, skulle kunna fira hemma. Men ikväll SKA jag fan ha roligt vad som än händer, och om jag så blir övergiven av alla jag känner och dumpad i skogen ska jag ha ROLIGT!
Dom brukar ju säga att allt man bestämmer sig för går bara man vill, vi får se om det stämmer ikväll. Och om det stämmer, jädrar i min lilla låda vad jag verkligen ska bestämma mig riktigt ordentligt för saker år 2012 då!

Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback