När jag gör saker

Dom som känner mig, vet att när jag ska göra saker händer det alltid grejer som aldrig skulle ha hänt någon annan.
Som att när man ska ta bort sminket på kvällen innan läggdags, vem har ner en jättefin glas "skål" med topps i i handfatet så att den går i bokstavligt talat tusen bitar? Jo men det är ju jag som gör det.
Vem gör så att en propp går när hon ska dammsuga upp dom tusen glasbitarna dagen efter? Joo jag.
Vem skottar hela uppfarten med en skällande hund och mössan ändå ner till hakan, kliver i ett hål och ramlar? Joo det är också jag.
Vem kokar knäcken för länge så att den blir en aning lite för hård. Ni vet vem det är vid det här laget.
Är det bara jag som har såna dagar?



Dinus förra julen, då hade hon tuggat sönder en bläckpenna och hade bläcksträck
lite här och var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback