Lucia

Idag är det lucia, och jag har inte sett en endaste. Inte ens en liten tärna, pepparkaksgubbe eller tomte.
Däremot har jag sett Dinus och en massa slask, jag hatar slask, slask kombinerat med is och en dragig hund får mig att vilja lägga mig på marken och töa bort tillsammans med snön.
Jag har även ätit god sallad med mamma och syrran på kafé. Och kommit på en hel del smarta uppfinningar, bla en automatisk P-skiva som ställer in sig själv. Alltså en klocka som går när bilen är på och som inte går när bilen står still och hoppar rätt i tid när man startar bilen, så slipper man hålla på och ta fram och ställa in, lägga tillbaks och ta fram P-skivan hela tiden, smart va?
Och så borde man uppfinna en flygande platta typ som en segway fast den svävar, SÅ MAN SLIPPER GÅ I SLASKEN OCH PÅ ISEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback