En annandag

Om jag inte förstår mig själv, hur ska jag då kunna veta vad som är rätt och fel?
Jag funderar seriöst på om jag håller på att bli tokig eller håller på att utveckla schitzofreni?
Varför ska man vara så jäkla glad och inställsam jämt, glömma alla sina bekymmer ska man göra och helst bara springa rakt fram utan att låta något stoppa en. Men om det är en stor fet jäkla betongvägg i vägen som man inte kan ta sig runt och som är 10 meter hög, då måste man försöka klättra upp för den om man ska ta sig över. Vilket kommer ta lite tid, kan jag ju lova. Lite hjälp kommer man också att behöva.
Jag håller på att klättra upp för den där väggen just nu. Det tar lite tid och det är jobbigt ibland, därför behöver jag ta en paus lite då och då från verkligheten och alla glada miner.
För ärligt talat är jag inte så himla stark att jag klarar att springa rätt igenom en betongvägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback